1403-07-30 09:36
54
0
91815
از نیمه اول آبان؛

پرواز گرگان - چابهار برقرار می‌شود

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های استان گلستان، افزایش پروازهای جدید به مردم استان را نوید داد و گفت: از نیمه آبان‌ماه پرواز گرگان ـ چابهار ـ گرگان برقرار می‌شود.

عبدالخلیل صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» شمن گرامیداشت ۲۰ اکتبر روز جهانی کارکنان برج مراقبت پرواز اظهار کرد: ماهانه ۲۰۰ سورتی پرواز در فرودگاه گرگان انجام می‌شود، این نوید را به مردم استان می‌دهیم که از نیمه اول آبان یک پرواز در مسیر گرگان - چابهار - گرگان خواهیم داشت.

وی افزود: ست پرواز در طول هفته امروز دوشنبه، چهارشنبه و جمعه توسط هواپیمایی آساجت انجام می‌شود، یک سورتی پرواز در نیز روز جمعه توسط هواپیمای آسمان در مسیر تهران – گرگان - تهران برقرار می‌کنیم.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های استان گلستان بیان کرد: در حال حاضر عمده پروازها در مسیر تهران است، پرواز به سمت مشهد نیز داریم، البته پروازها را به سمت زاهدان نیز افزایش دادیم.  

صادقی با اشاره به اینکه پرواز کیش در هفته دو روز برقرار است، گفت: روزهای سه‌شنبه و جمعه این پروازها برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: همچنین پرواز یکشنبه‌ها به مقصد عسلویه انجام می‌شود که کارشناسان پتروشیمی که از هم‌استانی‌های ما در آن‌جا مشغول فعالیت هستند جابجایی با هوایپمای کیش ایر انجام می‌دهیم.  

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های استان گلستان گفت: پروازها به سمت مشهد فعلا دو روز است روزهای سه‌شنبه و جمعه که توسط شرکت پویا انجام می‌شود درصدد هستیم که پروازها را به سمت مشهد را در طول هفته افزایش دهیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.